سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسین شهرساز

یک شبکه تلویزیونی در اوماها آمریکا، برای مدیریت ترافیک شهری از انیمیشن های سه بعدی Triangles Software استفاده میکند.

 

شبکه تلویزیونی KETV در Omaha آمریکا، به عنوان بخشی از برنامه صبحگاهی خود، اقدام به پخش وضعیت ترافیکی جاده ها بصورت نقشه گرافیکی سه بعدی با فهم راحت کرده است. این نقشه روی وب سایت این شبکه تلویزیونی نیز قرار می گیرد تا حمل و نقل صبحگاهی در این شهر با روانی بیشتری انجام شود.

این شبکه تلویزیونی با استفاده از سیستم گرافیکی شرکت سازنده و اطلاعات ترافیکی که بصورت زنده از سطح شهر جمع می شود، یک نقشه سه بعدی با استفاده از گرافیک ها، آیکون ها، علائم و سرعت واقعی تردد در مسیر ایجاد می کند تا یک نگاه کلی از وضعیت جاده های محلی را فراهم کند.

بر اساس تحقیقی که در سال 2007 توسط موسسه حمل و نقل تگزاس انجام شده است، رانندگان اوماها در سال 2005 بیش از 9 میلیون ساعت زمان و 20 میلیون لیتر بنزین را به خاطر شلوغی ساعات اوج ترافیک تلف کرده اند. با نشان دادن نقاط انسداد مسیرهای حمل و نقل و سرعت واقعی تردد به رانندگان قبل از اینکه آنها منزل خود را ترک کنند، می توان به آنها کمک کرد تا تصمیم بگیرند چه ساعتی را برای خروج انتخاب کنند و از چه مسیرهایی تردد کنند تا ترافیک کاهش یابد. در بدبینانه ترین حالت، بینندگان می توانند حدس بزنند که چه ساعتی می توانند به مقصد خود برسند.


ارسال شده در توسط حمید رضا سرگزی